Разчитане на
фактури с OCR
NULA.BG разработва първaта по рода си услуга за автоматично извличане на информация от документи с помощта на изкуствен интелект.
Автоматизирайте документи и фактури с лекота
Край на ръчното въвеждане на документи:
- Съберете всички фактури
- Качете ги заедно
- Потвърдете информацията
Кога е нужен OCR?
Финансовите и счетоводните документи играят важна роля в управлението на бизнес процесите. Фирмите обработват финансови или счетоводни документи като фактури, разписки или поръчки за покупка като част от ежедневните си работни процеси. И тъй като предприятията се разрастват, те трябва да обработват все повече финансови документи.
Въвеждането на счетоводни документи, често се извършва ръчно, тъй като различните счетоводни и финансови документи не винаги могат да се четат машинно!
Често споделяни като сканирани файлове, PDF файлове или хартия, тези документи изискват значителни ръчни усилия, за да влязат в цифровите работни процеси, които захранват бизнеса. Тези ръчни процеси от страна на финансовия и счетоводния персонал са склонни да отнемат време и са податливи на грешки, отнемат ресурси, които биха могли да бъдат използвани по-добре.
И това е мястото, където Optical Character Recognition (OCR) или оптичното разпознаване на знаци може да помогне!
Какво е OCR?
ОСР е компютърен алгоритъм за автоматично извличане на текст и данни от електронни документи.
Технологията може да разпознава и извлича текст, знаци, полета или данни от сканирани документи и изображения. И тъй като въпросните документи представят предимно структурирани данни в стандартни формати, автоматизираното разчитане би могло значително да намали времето за обработка на всеки документ.
Има по-високо ниво на точност и прецизност за рутинни задачи, които иначе биха били извършени ръчно.
OCR на фактура (известен също като сканиране на фактура и автоматизирана обработка на фактура) извлича съответните полета от данни по фактурите или касовите бележки.
Предимства
Намалете оперативните разходи чрез елиминиране на неефективните процеси на ръчно въвеждане и проверка на данни.
Елиминирайте разходи за съхранение и обработка на документи.
Подобрете скоростта на обработка - автоматизираният OCR счетоводен софтуер може да извлича и проверява данни за секунди.
OCR може да помогне на организациите да намалят времето, прекарано в ръчна документация с над 75% или повече.
Обработвайте документи интелигентно - базиран на изкуствен интелект, OCR софтуер като Nula.BG осчетоводява всички документи автоматично.
Подобрете точността на данните - софтуерът за OCR използва AI алгоритми и възможности за машинно обучение, за да предложи висока степен на точност при извличане на данни от документи.
Запазване на околната среда - Организациите могат да намалят използването на хартиени документи или да останат без хартия, тъй като OCR може да обработва цифрови формати на документи. Не забравяйте, че 80 000 електронни фактури се равняват на едно дърво!
Поддържайте мотивацията на служителите - Ръчните процеси и бумащината могат да бъдат изключително скучни, особено за счетоводители и финансови анализатори. Организациите, които приемат случаи на използване на OCR, могат да насочат работната си сила към по-предизвикателни или ангажиращи задачи.
Какви формати се поддържат в Nula.BG?
Софтуерът поддържа фактури и документи във формат PDF, JPEG и PNG
Как да работя с него в Nula.bg?
Бързо и лесно можете да прикачите вашите документи в секция “Покупки”, или да изпратите прикачен файл на документа към имейл invoice@nula.bg, и той ще бъде зареден и осчетоводен във вашия профил!