Политика за защита на личните данни
Въведение
Тази политика се прилага за всички уебсайтове, които притежаваме и управляваме, както и за всички услуги, които предоставяме, включително нашите онлайн и мобилни продукти за счетоводство и финансови услуги, както и всякакви други приложения или услуги, които можем да предложим (като събития или обучения). За целите на това известие ще ги наричаме просто "услуги".
Когато казваме "лични данни", имаме предвид информация, която може да ви идентифицира, като вашето име, имейл, адрес, телефонен номер, данни за банкова сметка, информация за плащане, запитвания за поддръжка, коментари в общността и т.н. Ако не можете да бъдете идентифицирани (например, когато личните данни са обобщени и анонимизирани), това известие не се прилага. Вижте нашите условия за ползване за повече информация относно това как третираме вашите други данни. Може да се наложи да актуализираме това известие. Когато промяната е значителна, ще се погрижим да ви уведомим - обикновено като ви изпратим имейл.
Последна актуализация: 18 септември 2024 г.Кой е администраторът на лични данни?
„Клауд Тек“ ООД, ЕИК: 204733952, със седалище и адрес на управление: Варна, ул. „Цар Симеон I“ №25, 5-ти етаж, офис №508, адрес за кореспонденция: Варна, ул. „Цар Симеон I“ №25, 5-ти етаж, телефон: (+359) 986 66 21 50, имейл адрес: support@nula.bg, уебсайт: www.nula.bg, (наричано по-долу „Ние“), е администраторът на вашите лични данни в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО (Общ регламент за защита на данните), наричан „Регламент“.
Кои сме ние?
Когато говорим за "нас" (или "наш" или "ние"), това означава „Клауд Тек“ ООД и търговската марка Nula.BG. Ние предлагаме лесна за използване финансова платформа за корпоративни клиенти и самонаети лица. Ако искате да научите повече за това, което правим, вижте www.nula.bg.
Нашите принципи за защита на данните
Нашият подход към защитата на данните е изграден около четири ключови принципа. Те са в основата на всичко, което правим, свързано с личните данни.
- Прозрачност: Прилагаме рационален подход към начина, по който обработваме личните данни, като сме открити, честни и прозрачни.
- Активност: Даваме възможност за лесно и ефективно използване на лични данни, за да подобрим производителността и растежа на вашия бизнес.
- Сигурност: Подкрепяме водещи в индустрията подходи за защита на личните данни, които са ни поверени.
- Управление: Приемаме отговорността, която идва с обработването на лични данни.
Как събираме вашите данни
Когато посещавате нашите уебсайтове или използвате нашите услуги, ние събираме лични данни. Начините, по които събираме тези данни, могат да бъдат обобщени, както следва:
Информация, която ни предоставяте директно: Когато посещавате или използвате определени части от нашите уебсайтове и/или услуги, може да поискаме да ни предоставите лична информация. Например, може да поискаме вашата контактна информация, когато се регистрирате за безплатен пробен период, отговаряте на оферта за работа или имейл, участвате във форуми на общността, присъединявате се към нас в социалните медии, участвате в обучения и събития, свързвате се с нас с въпроси или търсите поддръжка. Ако не желаете да предоставите лични данни, не е необходимо, но това може да означава, че няма да можете да използвате определени части от нашите уебсайтове или услуги.
Информация, която събираме автоматично: Събираме част от информацията за вас автоматично, когато посещавате нашите уебсайтове или използвате нашите услуги, като вашия IP адрес и типа на устройството. Ние също така събираме информация, когато навигирате в нашите уебсайтове и услуги, включително кои страници сте разгледали и върху какви връзки сте кликнали. Тази информация ни е полезна, защото ни помага по-добре да разберем как използвате нашите уебсайтове и услуги, за да можем да продължим да предлагаме възможно най-доброто потребителско изживяване (напр. чрез персонализиране на съдържанието, което виждате). Част от тази информация се събира с помощта на бисквитки и подобни технологии за проследяване.
Информация, която получаваме от трети страни: По-голямата част от информацията, която събираме, събираме директно от вас. Понякога можем да събираме лична информация за вас от други източници, като публично достъпни материали или доверени трети страни, като нашите маркетингови и изследователски партньори. Използваме тази информация, за да допълним личните данни, които вече съхраняваме за вас, с цел по-добро информиране, персонализиране и подобряване на нашите услуги, както и за валидиране на предоставените от вас лични данни.
Достъп до потребителски данни от Google
Като част от нашата услуга, можем да поискаме достъп до определени потребителски данни от Google чрез Google OAuth, за да осигурим интеграция с Gmail и свързани услуги. Данните, до които имаме достъп, включват следното:
- Имейл адрес: Имаме достъп до вашия имейл адрес, за да позволим изпращането и получаването на имейли чрез нашата платформа.
- Пълен достъп до съобщения в Gmail: Поискаме достъп до четене, създаване, изпращане и постоянно изтриване на вашите имейли, което ни позволява да предоставим основни функционалности на имейлите, като преглед, изпращане и изтриване на имейли в нашето приложение.
- Основна информация за акаунта: Можем също така да събираме основна информация от вашия Google акаунт, като вашето име и профилна снимка, за да подобрим вашето преживяване в нашата платформа.
Използваме тези данни само за предоставяне на заявената функционалност и не споделяме или продаваме вашите данни на трети страни за рекламни или маркетингови цели. Целият достъп до данни е в съответствие с политиките на Google и можете да оттеглите достъпа до вашите данни по всяко време чрез настройките на вашия Google акаунт.
Как използваме вашите данни
На първо място, използваме вашите лични данни, за да управляваме нашите уебсайтове и да ви предоставим всички услуги, които сте поискали, и да управляваме отношенията си с вас. Също така използваме вашите лични данни за други цели, които могат да включват следното:
- За да комуникираме с вас
- За да ви подкрепим
- За да подобряваме нашите уебсайтове и услуги и да разработваме нови
- За да ви защитим
- За да ви предложим допълнителни продукти и услуги
- За да анализираме, обобщаваме и отчитаме
Как можем да споделяме вашите данни
- Други компании от групата на Nula.BG
- Доставчици на услуги и партньори трети страни
- Регулаторни органи, правоприлагащи органи, правителствени агенции, съдилища или други трети страни
- Други хора, когато имаме вашето съгласие
Сигурност
Сигурността е приоритет за нас, когато става въпрос за вашите лични данни. Ние сме ангажирани да защитаваме вашата лична информация и разполагаме с подходящи технически и организационни мерки, за да гарантираме, че това се случва. За повече информация относно сигурността, вижте страниците за сигурност на Nula.BG.
Съхранение
Продължителността на времето, през което съхраняваме вашите лични данни, зависи от тяхната същност и от това дали имаме текуща бизнес необходимост да ги запазим.
Вашите права
Това са вашите лични данни и имате определени права, свързани с тях. Също така имате право да:
- Знаете каква лична информация съхраняваме за вас
- Поискате копие на вашите лични данни или да ни помолите да ограничим обработката на вашите лични данни или да ги изтрием
- Възразите срещу продължаването на нашата обработка на вашите лични данни
Как да се свържете с нас
Винаги сме щастливи да чуем вашето мнение. Ако ви интересува каква лична информация съхраняваме за вас или имате въпрос или обратна връзка, свържете се с нас на support@nula.bg.