Бизнес
Услуги
Nula.bg е най-лесният начин за управление на бизнес финанси, персонал и данъчни задължения.
Пробвай безплатно!Nula.bg предлага иновативно решение за управление на счетоводство и финанси, насоченокъм компании в сферата на услугите. Нашата облачно базирана система интегрира различни инструменти и функционалности, включително фактуриране, счетоводство и управление на персонала в една удобна онлайн платформа. Този комплексен подход има за цел да улесни работата на бизнес собствениците, счетоводите и служителите.
С Nula.bg, компаниите в сферата на услугите могат да управляват всички аспекти на своите финансови операции в една централизирана система. Функционалността за фактуриране позволява лесно и бързо издаване на фактури към клиентите, докато интегрираното счетоводство осигурява точност и прозрачност при управлението на финансовите данни. Също така, модулът за управление на персонала подпомага компаниите да следят и оптимизират ресурсите си, като предоставя инструменти за управление на заплати, отпуски, болнични, подаване на данъчни декларации и други аспекти на бизнеса. Nula.bg предоставя пълен и интегриран пакет от инструменти и функционалности, които да улеснят ежедневната работа на фирмите в сферата на услугите, като им позволяват да се фокусират върху развитието и успешното управление на своите бизнес операции.
Предизвикателства
Предизвикателства
В сферата на услугите често няма достатъчна проследимост на това как се движи бизнесът във времето по отношение на финансите. Сравнителни анализи между предишни месеци или години са трудни за извършване, поради използването на различни таблици или софтуерни приложения, които не са интегрирани ефективно.
Собствениците на фирми губят ценно време в ръчната подготовка на платежни нареждания към контрагентите си. Също така, преносът на фактури към счетоводството създава допълнителни задачи и губи още време, което може да се използва по-продуктивно за други стратегически аспекти на бизнеса.
Решения
Решения
Nula.bg предоставя детайлна проследимост на всички фактури, задължения и вземания, както и възможност за генериране на бизнес отчети. Това решава проблема на собствениците на фирми, които често губят преглед върху финансовите си операции.
Платформата позволява бързо и лесно свързване на банкови сметки, което ускорява финансовите транзакции. Автоматичните разплащания към контрагенти и бюджета също са на разположение, предоставяйки решение на проблема с ръчната подготовка на платежни нареждания и губенето на време при създаване на платежни нареждания.
Автоматизация на разплащанията
Ефективна организация на всички задължения на бизнеса. Софтуерът автоматично подготвя платежни и преводи към контрагенти, бюджета и персонала. Възможност за масови и периодични преводи. Всичко това се случва чрез директна интеграция с банката.
Управление на персонал и заплати (ТРЗ)
Софтуерът дава възможност на всеки бизнес да управлява своя персонал онлайн. Това включва организацията и менажирането на служители, възнаграждения, отсъствия, здравно-осигурителни задължения, финансови отчети и други. Софтуерът изготвя декларации обр. 1 и обр. 6, които могат да бъдат подадени електронно към НАП. Сред функционалностите е и автоматичното попълване на платежни за заплати.
"Има удобен потребителски интерфейс, възможност за следене на приходи, платени/неплатени фактури и автоматично намиране на фирмите от Търговския регистър. Nula.bg помага на нашия бизнес, като ни спестява време."
"Ние сме малка, бутикова счетоводна къща, която както Вас обръща внимание на всеки един клиент. За мен като управител е много важно, че имам достъп по всяко време и от всяко място до информация за нашите клиенти и също така съм впечатлена, че мога да предложа достъп и на тях при нужда да следят финансовите си показатели, фактури, вземания и много други неща."
"Смятам, че е много полезно автоматичното отразяване на постъпленията по фактури, за което отпада ангажираността от проверка в банка и последващите дейности към самата фактура. Улеснява много от гледна точка на автоматизирани процеси приходи, разходи и плащания."
Последно от нашия блог
02/12/2025
Как счетоводителите работят по-ефективно с клиентите си чрез NULA
Партньорската програма за счетоводители на NULA е създадена с цел да даде възможност на счетоводните компании да предоставят модерен, автоматизиран софтуер, да оптимизират процесите си и да генерират допълнителен приход чрез комбиниране на счетоводни услуги и абонаментни планове.
See more
24/11/2025
NULA и OpenCart – Ново партньорство
Обявяваме новото стратегическо партньорство между NULA и OpenCart – една от водещите платформи за създаване и управление на онлайн магазини в България. Кои са OpenCart? OpenCart е платформа за създаване и управление на онлайн магазини, която се отличава с лесна употреба и ясна структура. Тя позволява на търговците бързо да организират своя онлайн бизнес и […]
See more
Често задавани въпроси